Basisschool De Klingerberg - Blerick

Schoolgids 2023-2024

Beste lezer,

Via deze LINK kunt u de schoolgids voor het schooljaar 2023-2024 openen

Deze schoolgids is bedoeld voor ouders die nu kinderen op onze school hebben en voor ouders van toekomstige leerlingen. In deze gids vindt u veel informatie over onze school. Zo staat erin beschreven waar we aan werken, hoe ons onderwijs georganiseerd is, hoe de organisatie in elkaar zit, etc. Naast de schoolgids geven wij aan het begin van het schooljaar ook een kalender mee met de kinderen. Hierop vindt u nog allerlei praktische informatie als aanvulling op de schoolgids.

Door het lezen van de gids hopen wij u een beeld te geven over het onderwijs op onze school en hoe het een en ander binnen de school is georganiseerd. Gedurende het schooljaar zult u via de nieuwsbrieven ook op de hoogte gehouden worden van vernieuwingen en veranderingen.

Mocht u vragen hebben, mist u zaken of hebt u suggesties om de gids te verbeteren, dan kunt u altijd contact met ons opnemen.

Verder nodigen wij u van harte uit om niet met vragen of opmerkingen rond te blijven lopen, maar kom gerust binnen voor een praatje of een gesprek.

Wij wensen u en uw kind(eren) een heel leerzaam en plezierig schooljaar!

Met vriendelijke groet,

Het team van de Klingerberg,